Karlar vad ska man ha dem till?

Glömt att skriva om Lördagen, jaja man kan ju inte tänka på allt:)!

My och Sanna kom över till mig för att fika:), blev till att bjuda på kokosbollar, så gott så. Efter att vi fikat klart och prattat massa gick vi till maxi för att handla. Köppte ingredienserna man behöver ha för att göra Flädersaft, så just nu står det en stor kastrull i mitt kylskåp med flädersagt som ska silas och så också. Köppte självklart godis också, som sagt godis är ju aldrig fel. På vägen hem började det regna, sikken otur man har ibland men som vi traska hemåt iallafall.

Väl hemma Började jag med att fixa maten, My fixa flädersaften och Sanna satte upp min fläkt. Snacka om att kunna fixa och ordna själva utan att behöva karlarnas hjälp :P.

Maten blev god, speciellt med ett glas vin till :).. Sanna Lyckades med fläkten och my självklart med saften.

Satt och såg på sommarkrysset, måns var programledare ( charmören själv ) det var riktigt bra iallafall. Efter det åkte My hem och jag och Sanna ställde oss och diska, jag diska och hon torka snacka om Teamwork. Såg lite på tv sen åkte Sanna vid 1 ungefär.

Tack för en kanon trevlig lördag tösor :) 

Här kommer lite bilder också
              



Vi kvinnor vi är händiga vi, plus att vi kan göra två saker samtidigt!

Ella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0