Smultronstället

För det regnade i söderköping idag, men vi hade det bra ändå.

Tog mig en rejäl sovmorgon imorse var ju nämnligen ledig. Vaknade först vid halv 9 men insåg att så tidigt ville jag inte gå upp. Vaknar sen vid 11 av att klockan ringer, men somnar om då istället och sover till 12. Men kan lova att jag behövde verkligen denna sömn så nu känner jag mig utvilad till max.

My kom till mig så vi gick till eneby centrum för där skulle Danne komma och hämta upp oss. Vi åkte till söderköping, hade tänkt oss smultronstället idag. Vi strunta i att det spöregna ställde oss i den super långa kön ändå haha. Jag har inte tålamod annars med det gick hyffsat bra det var väl för att jag var så glass sugen.

När vi väl var framme ungefär längre en 1 timme så fick vi bord inne. Vilket var tur kan jag säga eftrsom det började spöregna igen, där hade vi tur allt.

Våra goda glassar



Ifrån vänster
Dannes glass : Broadway
Mys glass:
Lemon nånting
Min glass:
Fenix


               
En glad mysan                Jag är också glad         En glad Danne,men vill ej vara med på kort

En kanon trevlig dag verkligen, med mycket skratt, Ett gott skratt förlänger ju livet :) !

Vi trotsade regnet det är så man ska göra

Ella ♥

Kommentarer
Postat av: My

väldigt trevlig dag min vän :)<3

2009-07-23 @ 10:18:55
URL: http://yssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0