solen skiner och livet leker

Träffade Marie idag efter jobbet, hon är en sådan rar tjeja:)! Hon fick se min lya och tyckte den var fin. Solen sken och det var verkligen kanon väder så vi bestämde oss för att handla glass. Gick och satte oss i parken på en kulle nästan där jag bor och satt och njöt av glassen och det härliga vädret. Satt där ett bra tag och bara prata massa, var hur trevligt som helst:). Rätt som det var börja det regna så det var bara att börja gå hemåt.

Tack för en trevlans dag :)



Sitter nu i min lya och funderar på om jag ska se en film:) är nämnligen ledig imorgon så ska bli skönt med lite sovmorgon det behövs :)!



Carpe diem

Ella ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

tack detsamma för en trevlig dag Ella :)

2009-07-19 @ 14:53:05
URL: http://www.nogg.se/MiiaMirakel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0