Då är man ledig i helgen

Jag sitter på ett berg
när solen just gått ner
en röd-gul vacker färg
så långt som ögat ser
och vinden är så varm
den fläktar på min arm
jag önskar inget mer
än det jag just nu ser
 

Var skolavslutning idag , har alltid varit svag när det gäller skolavslutningar, blir vädligt lätt berörd och tårögd. Det var 1 or eller 2 or som sjöng " jag sitter på ett berg" och det vart helt magiskt i hela salen när de små söta livet sjöng för fulla halsar och gjorde sitt bästa :). Mina jobbarkamrater tittade på mig och fråga, - Ella gråter du? , och jag med tårar i halsen Jaa! det är ju så himla vackert och berörande.

Då var man även ledig i helgen då, skönt det med :) även fast att jag verkligen älskar att jobba. Älskar det jobbet jag har nu det ger än så mycket lycka och man känner sig uppskattad för det man gör.

Men som sagt får se vad som händer i helgen, har fått låna en film av jobbarkompis " Australia" har ej sätt den och den sägs ju vara bra:) , så blir nog att se den och bara ha en lugn skön helg.


Kramar Ella ♥

Kommentarer
Postat av: corinne

du är så vacker gumman! :)<3

2009-06-12 @ 16:53:29
URL: http://corinnelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0