Det blir inte alltid som man tänkt sig, utan mycket bättre!

Lördagen spenderade jag med min kära och underbara vän ida. Åkte till henne på  kvällen, åt god mat och sen kom vi på att vi inte ville vara hemma längre utan vi bestämde oss för att dra ut :). Vi är roliga du och jag vännen!.. Vi tog bussen hem till mig och fixade oss, begav oss till skarphagen för att för festa med några. Fredrik heter killen som bor där och kan bara säga att " shit vilken snygg lya han har, när får man flytta in?" haha. Både jag och Ida är så fashinerade av att han har det så snyggt. Efter mycket skratt och flummel begav vi oss ut till spårvagnen för att sen ta oss in till stan.

Väl på spårvagnen så kunde varken jag eller Ida vara tysta, utan vi börja sjunga alla möjliga låtar. Nära oss satt en jättegullig tant som sa oss att fortsätta sjunga för vi sjöng så vackert, vilken raring!. Jag sa till henne att hon skulle sjunga med oss, så det fick bli att sjunga SÅNT ÄR LIVET, Där satt vi jag och min vän och jättegullig tant och sjöng för fulla halsar, mycket trevligt var det. Många undrade säkert vad vi höll på med, några till och med skratta men vadå man måste ju våga bjuda på sig själv, det gör ju livet så mycket roligare:), och jag kan lova att vi gjorde hennes kväll där, för hon skratta så himla mycket. Innan vi gick av i resecentrum gick jag fram till henne och gav henne en kram och önskade en fortsatt trevlig kväll, hon sa detsamma och sen gick jag ut ur spårvagnen till mina flummisar igen med ett leénde på läpparna:).
 
Vi valde att gå till palace, ohshit vilken kö det var! helt otroligt. Men vi kom in runt klockan 1 så vi behövde inte stå i kö så jättelänge. Det var sjukt mycket folk, vilket förstårs bara är kul. Vi gick ner där nere till dansgolvet och där stod han " Andrés Esteche, ". Han var nämnligen gäst där så när han börja sjunga låten olé olé så kunde inte mina höfter vara stilla kan jag säga. När han hade sjungit klart så gick jag fram till han och frågade om han ville vara med på kort, så min fina vän ida fick ta kort på han och mig.. Vadå kändis freak:)!



Kvällen annars bestod av mycket flummel, dans, trevligt sällskap och även mötte vi konstiga typer men som sagt det finns idioter till allt och den siste är inte född än " så som min kära fader brukar säga" han är väldigt smart enligt mig :)

Vi drog oss hem vid 3, gick upp emot stan och insåg att vi var hungriga så var bara att gå in på donken, man måste ju få unna sig... Letade upp en taxi och begav oss hem till mig:)

Kan säga att jag vaknade upp med kramp i fötterna, dem var även svullna och röda och som paket på köpet fick jag även blåsor. Men kan med glädje säga att det var så värt det! För det är bara ett tecken på att jag hade en sjukt trevlig och rolig kväll.

Tack alla för det trevliga sällskapet, måste göras om :).



Min vän Ida du förgyller mina dagar och gör dem minnesfulla




Glöm aldrig bort att du är bra som du är, du kan bara du vill!   Ge aldrig upp!

Kramar till unika du,

Ella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0