En helt underbar helg

Varm och skön fredag, god china mat, massa underbar sol, minigolf med Danne och Gabbe :) självklart var jag den som var bäst, iallafall i början. Blev även Bio på kvällen, blev att se ( The Proposal ) Kan inte annat än säga att det var en helt amazing film, skratt som tårar.  En toppen fredag kan jag verkligen säga att det var:)

Lördagen började med att umgås med mina kära föräldrar, åkte till färgagården. Där blev det att ta en räksmörgås och loka:). Var så himla trevligt att sitta där med er och verkligen umgås med varandra. Ni ska veta att ni är så speciell för mig:).

På kvällen samlades jag, My och Erica hemma hos mig för att sedan bege oss ner mot stan. Vi stannade till på Gu va gott och köppte varsin kycklingrulle, och jag åt upp hela riktigt stolt över mig själv!. Efter att vi suttit där och snackat och flamsat och haft det riktigt trevligt begav vi oss vidare för att köpa godis. Gick till vattnet vid Louis De Geer och satte oss på gräsmattan. Njöt av solen och godiset och det trevliga sällskapet :). Vi satt där ett bra tag och bara kopplade av och hade det verkligen kanon trevligt, skrattade av glädje.









Efter ett  tag kommer det fram några och frågar om de kan filma oss när vi spelar in en hälsning till den lyckliga killen( han skulle ju som sagt gifta sig ). Så rara och snälla som vi är så gratulerar vi honom och gör honom riktigt glad, även fast att han kanske inte kopplade just då vad som hände, men det blir säkert kul att se på i efterhand sen:) haha. sitter där och småpratar lite, ringer till Linus och frågar om han ville komma och göra oss sällskap, det ville han ju självklart:). Så satt kvar där ännu längre än vad vi hade tänkt oss, men trevligt det hade vi.

När vi suttit där ett tag bestämmer vi oss för att gå runt lite och hitta ett ställe att sitta på, men var ju fanken fullt överallt. Gick förbi pappa Grappa stannar några killar oss och frågar om vi vill göra en sak, han säger att vi får 100 kr om vi gör det.  Det vi skulle göra var att gå in på resturangen där en kille satt som hade sin svensexa pussa han på kinden och önska han lycka till i framtiden:), haha riktigt roligt ju. Vi är ju inga fega ena så vi tänkte att varför inte?, som sagt lever ju bara en gång kan ju vara kul att göra någon annan glad. Gick in där och gick fram och pussade han på kinden och sa det vi skulle säga, gick ut igen och gick iväg med lättförtjänta pengar:). Här kommer en bild på killarna, av  någon anledning ville de lyfta upp mig fattar ej varför haha.


Gick till slut till trädgårn, tog en cider och gin därifrfån. Gick istället till  O´learys, där vi träffa corre och johanna :). Jag, My och Erica köpte varsin drink och satte oss vid dem:). Blev även att köpa 1 cider sen också, satt och pratade om allt möjligt och hade det verkligen underbart trevligt.
 Melon cosmo, fantastisk god!






Är det bara jag, eller vist får man en liten känsla av utomlands när man tittar på bilden på mig:D.

En alldeles underbar och mysig kväll, hade det verkligen jättetrevligt:)
Tack för en härlig kväll gummsor :) Synd att inte vännen Ida var med, men det tar vi igen en annan dag:) ♥

I söndags var jag i morängen med min mor och far och moster och hennes man:) My och hennes mor kom förbi också riktigt trevligt. Underbart härlig dag med massa sol, älskar det! Vi var där vid 9 på morgonen och åkte hem därifrån vid 5 ungefär så färg det hade jag verkligen fått:). Sol massa sol, det får än att må så underbart härligt.

Ta hand om dig fina du.

Ella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0