En lyckad midsommarkväll

Hade bestämt att jag ville ha en lugn midsommarkväll, och med andra ord det blev det.

Träffade rara sanna så vi gick hem till Marie en tjej som jag inte träffat, bara på krogen någongång. Hur gullig och trevlig som helst var hon:), johanna en tjej var också där.  Så vi var 4 tjejer som tillbringade kvällen tillsammans, vi sjöng singstar och pratade om allt möjligt och skratta och hade det verkligen underbart trevligt:).  Vid halv 12 snåret skulle vi ta sista bussen, men så trevligt som vi hade det så missa vi den såklart. Var bara att gå ner till stan och vänta på att sista bussen skulle gå, var ju bara så då att det inte kom ner mer buss, så där satt vi kalla och frusna, men skratta det vi gjorde vi ändå:).

Det är illa när man inte ens kan sitt eget språk.

Några killar började prata med mig och sanna vid busshållplatsen

- Är ni oskulda?

och jag som är halvdöv , kan man ju då kanske säga, säger- Jaa om jag har skor

fatta deras reaktion haha, sanna skratta och tyckte jag var jätterolig.  Fatta inte först vad hon tyckte var kul sen berätta hon då kunde inte jag heller hålla mig för skratt.

Antingen var ju så trött eller så var jag inte engagerad till att prata med dem, knasigt var det iallafall.

Eftersom det inte kom någon buss kom sannas rara pappa och hämtade oss, så han skjussade hem mig, jätterart verkligen!

Lite bilder på en otroligt trevlig kväll, tack rara ni:)

























En bild säger mer än ord, så ni ser ju på bilderna att vi hade en jättetrevlig kväll verkligen:)

Hoppas även att ni hade en lyckad midsommar :)

Ella ♥


Kommentarer
Postat av: S

Det var trevligt, verkligen! Kul att vi börjat umgås efter så lång tid^^ men det ska vi ändra på numera:D

2009-06-21 @ 00:02:11
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej Ella! tack för en himla trevlig midsommar! Hoppas vi ses snart igen? :) kram / Marie

2009-06-22 @ 00:01:34
URL: http://www.nogg.se/MiiaMirakel
Postat av: A&S

heej :) Om du gillar Twilight-serien besök vår site!

Uppdaterar 24/7 om allt Twilight-Relaterad!

Du kommer inte ångra dig.. ;D

-Anna & Sofia ♥



Bra blogg btw..;)

2009-06-22 @ 00:13:39
URL: http://mouthwatering.blogg.se/
Postat av: stephiesmode

haft en skön kväll? =)

2009-06-22 @ 00:16:54
URL: http://stephiesmode.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha älskar bilden med chipset! :D Hoppas vi ses någon mer gång! kramar

2009-06-23 @ 16:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0