Födelsedag

När grillen har tänds, ja då är det sommar!

Efter jobbet idag åkte vi till min kusin som bor i kimstad, skulle gratta henne hon fyller nämnligen år idag:). När vi kom dit blev till att umgås med dem och mitt söta lilla änglabarn:). Satt även och njöt i solen, passade på att sola medans de andra bada i polen hade inte bikini med mig, och kände inte för att bada naken haha.
Vi åt grillat, så fantastiskt gott så det är inte sant. I efterätt blev det kakor, bullar och jordgubbstårta. snacka om att min mage är riktigt glad och mätt nu... En riktigt trevlig kväll som så de alltid är med min kära släkt, ni är bara helt underbara.








Vi saknar dig och tänker på dig. Du kommer alltid finnas i våra hjärtan ( Dino min kusins sanktbernards hund som har gått bort) Vila i frid.



Jag fick nöja mig med att doppa fötterna

Grillat med gott vitt vin till:)

Efterätten
        

En kanon trevlig kväll med släkten :) Hoppas du även hade en bra födelsedag Marie kussen :).

Njut av livet

Ella ♥

Kommentarer
Postat av: Marie

Hallå :) Tycker vi kan ta oss en fika någon dag om du har lust Ella? :) kram

2009-07-02 @ 16:10:36
URL: http://www.nogg.se/MiiaMirakel
Postat av: åstrand

haha klart att det är trevligt med släkten vi är ju värst

2009-09-15 @ 16:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0