Jag uppskattar din vänskap

Träffade min kära vän idag, vi pratade och hade det trevligt. Nu är de ett tag tills vi ses igen gumman. Men du och jag vi glömmer inte varandra för det. Bakade även en banakaka till vännen, och lyckligtvis var den verkligen omtyckt. :)



Jag ska verkligen vara Tacksam för att jag har en vän som dig, och det hoppas jag att du vet att jag är. Hoppas verkligen att ni alla någon gång får vara med om detta starka väskapsband. Det är så stort för mig Ida att få finnas vid din sida, du fyller mitt hjärta något så enormt mycket och placerar lyckan i mina tomrum, tack!


 

MIn otroligt fina vän Ida är speciell för mig <3


Kramar Ella♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Min otroligt Fina vän Eleonor är så söt och speciell för mig :). Puss

2009-06-05 @ 11:49:36
Postat av: corinne

Banankaka låter himla gott alltså:)

2009-06-13 @ 13:26:04
URL: http://corinnelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0