Le emot världen- så ler världen emot dig

Hittade en bild ifrån förra året på midsommar, vad man har förändrats.

Midsommar 2008



Midsommar 2009


Jag ler iallafall på båda korten, vilket inte är så konstigt eftersom jag älskar att le:) , Le emot världen- så ler världen emot dig.

Idag annars har jag inte alls gjort mycket, låg och drog mig en stund efter att jag vaknat och bara tog det lungt. Sen på kvällen blev det att gå ut och äta med min kära mor och far:), sen åkte vi hem och tittade på film blev filmen ( vi hade iallafall tur med vädret  igen) den var bra :), men 1 an är bäst!

En väldigt trevlig dag med mina kära föräldrar, älskar er så otroligt mycket.



ni är dem som man kan vara arga på men samtidigt älska
ni är dem som står vid ens sida, och hjälper än upp så att man slipper lida
ni är dem som man känner mest och vet allt om
ni är dem, och ni är mina älskade föräldrar
som jag så älskar.

Ella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0