Lyckorus i hela kroppen

Nu sitter man här tänker tillbaka på alla dess minnen som har skapats omkring mig. Det är minnen som man minns med glädje och även med sorg. Många saker man gjorde eller sa som kanske sårades just för stunden, men idag ser man det som charmigt. Tänk att ha vart på detta otroliga ställe nu i så många år, man känner till det som om det skulle vart ens bästa vän. Vet alla dess platser, jag skulle kunna sitta i timtal och prata om allt ingenting, det är mycket jag kommer bära med mig. Det är många männsikor som funnits så för mig, och även finns idag och det är jag så glad över. Självklart att det kommer finnas en saknad men också en lättnad av att våga känna frihet.

Det känns att lämna och minnas men det är även bra att minnas och gå vidare



slå dig fri, flyg iväg till en plats du inte visste fanns


Ella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0