Midsommar

Jobbade idag och var en trevlig dag så som andra dagar på jobbet:).Vi gick till folkparken för att se midsommarfirandet, det lyckades även vara solsken och härligt väder. När de hade dansat klart begav vi oss tillbaka, där bjöds det på tuppkaka, jordgubbstårta och gott kaffe, underbart gott för min kära mage.



Så härliga arbetskamrater man har:)

Tog en promenad hem efter jobbet, var ju så himla underbart väder. Det är så underbart att ibland bara få vara ensam, lyssna på alla ljud omkring än, få tänka och bara få vara.



Du kära du, finns du där?


När jag kom hem hade mina kära föräldrar dukat fint och bakat en jordgubbstårta, så söta de är:) !
Jag som redan hade svullat tillräckligt på jobbet, men jag åt iallafall :). Som sagt måste få unna sig, vad ska vi annars glädjas åt?

De männsikor som använder orden som att jag är tjock eller att jag kan inte unna mig för då blir jag tjock. Det sitter inte på våra magar utan en total fixering på våra hjärnor. Tänk på att du är värd allt vad livet kan ge dig :). Du är fin som du är, och älskad för den du är.

Mina kära föräldrars mästerverk!


Sådär underbart härlig god!





Ella ♥


Kommentarer
Postat av: S

ååh nu blev jag sugen på tårta,men får nöja mig med marabou som jag givetvis råkar ha i handen nu:P håller verkligen med dej,man ska unna sig av det goda som livet erbjuder! :)

2009-06-20 @ 18:23:52
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0