Regnet det bara öser ner

Kom precis hem ifrån jobbet, och är så himla lycklig över att jag hann cykla hem innan det skulle börja regna igen. På ett sätt är ändå regn mysigt måste jag säga. Sitter nu i min otroligt sköna soffa med en mysig filt över min frusna kropp,  har laptopen i knät och njuter av en himla god choklad, kan det bli bättre? Vad vore livet utan choklad? jag är verkligen beroende av det! Det finns ju shopping narkomaner jag är choklad narkoman haha...  Apropå regn får tänka som så att efter regn så kommer solen fram, vilket också stämmer ju :). Det finns ju värre saker!





VILKEN BLIR DIN FAVORIT? Choklad är verkligen beroendeframkallande


Kramar Ella ♥


Kommentarer
Postat av: t

Marabou Amigo.. eller den nya, sommar.

2009-06-03 @ 17:22:23
Postat av: Madelaaajn

Degestive ^_^

Kan inte bli bättre än så.

Älskar dig <3

2009-06-04 @ 05:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0