Shoppingtur

Glömt och skriva att jag var på IKEA i torsdags med vännen Tina, vi hade det verkligen trevligt :). Gick först in på Ikano huset för att titta lite, blev att gå in i alla affärer. Jag fick med mig därifrån 2 jeans, ett par shorts och sandaler. så fint så :).


Gick in till ikea, blev även handlat mycket där med:) men det är så det ska vara!

Blev till att käka en underbar god pastasallad, fick även efteråt kaffe också, kan det bli bättre?

Efter 6 timmar lång shoppingrunda begav vi oss hemåt, nöjda och belåtna:)

Tack gumman för en  jättetrevlig dag

Wiie nu är det verkligen nära, jag har alldeles fantastisk lycka inmom mig!

Ella ♥


Kommentarer
Postat av: S

var det jeansen du hade på dig igår?:) dom var mycket fina,precis som dina andra shoppingfynd;)

2009-06-20 @ 18:20:25
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0