Skrivet i stjärnorna

Jag måste säga att jag tror på det, när det handlar om horoskop. Kanske inte alltid att det stämmer fullt ut men ofta finns det en mening med det. Vissa gånger när jag läst mitt horoskop så har jag själv blivit överraskad av att saker och ting har inträffat som det stod att det skulle göra.medans andra gånger inte.


Läste nyss mitt horoskop...

STENBOCKEN
23 december- 20 Januari

En intensiv konfrontation som sätter känslorna i svallning kan uppstå i en relation i början av veckan. Möjligheten är stor att en förändring sker som får dig att tänka i nya banor. Följ ditt hjärta och undvik att fatta enbart praktiska beslut. 
 rådet: Våga leva livet fullt ut.


Man måste ju våga tro på något...


Nu blir det att börja packa lite, snart så.... längar som bara den!  
 

Lyckan kommer till dig fina du, ha tålamod.

Du var mitt hjärta du blev min sorg
Jag var ditt hjärta men du hade ingen koll.
Kastade bort sorglös var min gång motströms åt fel håll.
Springer bort ifrån minnen



Kramar Ella ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0