visible happiness


 
I Tisdags efter jobbet hämtade Gabbe mig så vi åkte till smultronstället, där träffade vi hans syster och hennes " dejt ".  Vi bara satt och njöt av  glassen och det fina vädret, självklart också av det trevliga sällskapet:).

Efter att vi hade suttit där en stund och haft det trevligt med mycket prat och skratt, begav sig hans söta syster och hennes dejt sig hemåt medans jag och Gabbe åkte och spela minigolf i himmelstalund. Det var en enkel match kan jag säga för jag vann! :) haha " stolt "



Kan någon förklara för mig hur man lyckas få 6 på sista banan? haha det var längesen jag skratta så mycket tror jag.



åkte hem och tittade på film " solsting och snedsprång " älskar verkligen dessa filmer!




Kan det bli bättre avslut på en kväll än denna? , nae tror ej så :)

Våga leva livet fullt ut

Ella ♥


Kommentarer
Postat av: S

haha Gabbe och jag är mästare på minigolf ;D

2009-06-19 @ 01:27:50
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0