Dolda talanger

Inte skrivit på ett tag men vet inte vad jag ska skriva om direkt. Jobbar väldigt mycket nu och sen blir det träning på kvällen. Måste bara säga att jag var på ljusparty hos Tina i söndags, det var riktigt trevligt. Köppte väldigt mycket ljus så det kommer bli så vacket i mitt rum med nya ljus. Kan också meddela att jag även kommer att ha ett ljusparty jag också i Maj. Tina bara så att du vet så är det din tur då att köpa massa så som jag och min mor gjorde på ditt party. 

Kan även meddela att det går suveränt med projektet som Tina och jag har! Vi har vart så duktiga att vi redan har skurit,spacklat, slipat och finputstat. Så nu med andra ord är det bara målningen kvar, kommer bli så snyggt! Känner mig verkligen stolt över det vi har gjort, inte trodde jag att det skulle gå så bra som det går för att vara första gången med allt detta. Men alla har vi väll dolda talanger!



kramar Ella ♥

Kommentarer
Postat av: My

Vilken fin bild <3

2009-03-11 @ 07:00:51
URL: http://yssan.blogg.se/
Postat av: Corinne

jag fattar inte hur man svarade på din kommentar, jaa.. men visst är det läskigt? :o men är så hjälplös! jaa, vi klarar det ihop eller hur?<3:)

2009-03-11 @ 09:57:44
URL: http://corinnelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0