Party högst på listan!

På fredagen bar det av till Otten med vännen My och det blev väl inte som vi hade tänkt oss. Otten som sagt blir verkligen inget ställe för mig. Var där med Tina en lördag och så mycket bättre då vad det gäller musik och människor, kan ju bero på att det är en högre ålder då. Hade iallafall väldigt trevligt ändå eftersom att min mysan var med. vurpan som jag lyckades göra och de gula fiskarna fick kvällen att bli lyckad och det var ju tur det.
  


Lördagen: Hade anordnat en tjejkväll så vi var jag, My, Erica, Madde,Tina och johanna. Tyvärr kunde inte Corre komma men som sagt det tar vi igen. Vi hade det väldigt trevligt måste jag säga.

Middagen: Varm smörgåstårta (med rött vin för de som ville ha)

Efterätt: Kladdkaka med glass grädde och mandariner
snacks- chips, godis

Det kändes som att det blev lyckad allt, både maten efterätten och sällskapet. Härlig stämning med karaoke, solo, vindrickande, goda drinkar, och massa prata om allt mellan himmel och jord. Många trodde säkert att jag hade vart på flaskan innan vi äns hunnit druckit men ja det var ju bara att jag var ppå så bra humör och kände att kvällen skulle bli lyckad. Det var glädje med andra ord mina kära vänner!

Jag ska inte skämma ut mig men eftersom att jag aldrig har sett mina vänner så glada någongång av skadeglädje så är jag bara tvuungen att visa bild på vad ella är kapabel till att göra.
Glömde ta bort spislocket när jag skulle laga mat. Så satte på plattan och lät locket vara på. Sen säger någon att maten inte blir varm och att det känns ostadigt under. Men ni måste ju medge och säga att jag gjorde ett snyggt konstverk. Men min kära moder blev inte så glad av mitt konstverk, var nämnligen nya lock som hon köpt. Men vadå det finns ju värre saker.

En väldigt lyckad helg med mycket glädje och skratt, me like. That´s what friends are for ♥

Kramar Ella ♥


Kommentarer
Postat av: Mysan

tack för en oerhört trevlig helg :) som sagt det finns värre saker :P

2009-03-30 @ 08:17:01
URL: http://yssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0