Tonight is tonight when we shake our ass

Idag blir det att se Melodifestivalen, själv önskar jag att Marlena Ernman med låten La voix ska ta hem segern. Det säger jag just för att jag känner att det låten har något speciellt och den känns så mäktig för mig! Att höra introt i början ger mig rysningar, och när en låt ger mig rysningar, ja då är det en bra låt.

Efter att Melodifestivalen är slut begär det av till krogen, nänligen utgång idag. Hade inte alls tänkt att denna helg skulle bli någon utgång helg men som sagt blir inte alltid som man tänkt sig. Mer tänkt mig att det skulle bli en lugn helg med mycket godis och filmtittande och umgås med de nära och kära. Nu blir det istället ut på krogen och träffa Tina som inte alls varit ute på länge för hon har jobbat nästan varje helg. Så nu lovar jag att det kommer skakas rumpor för hela slanten, och mycket flams och trams men vad gör det, Man ska ta vara på de få tillfällena man lever ju som sagt bara en gång,samtidigt som man bara är ung en gång där fick jag till det.

Hoppas ni också får en trevlig kväll, för det ska jag se till att min blir:)

Kramar Ella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0