Du är stjärnan som lyser klarast!

Idag har jag umgåtts med min älskade vän Ida. Det kändes så underbart att träffa henne igen, inte setts på 3 veckor. kan meddela att när man står någon väldigt nära som jag känner att jag gör med Ida så tär det på en att inte få träffa sin vän. Det kändes bara så bra att få krama om dig, skratta utan att egentligen finna meningen till det. prata om allt mellan himmel och jord.

Du ska veta min vän att även fast vi inte setts på en väldigt lång tid så glömmer jag inte dig!. Det är även viktigt att kunna vara ifrån varandra, det finns ju så mycket saknad då som kommer fram. Egentligen spelar det ingen roll i och för sig om det bara är en dag utan dig, jag saknar dig lika mycket ändå som om det skulle vart år det handla om. Du är lixom min andra halva som jag lever för.

Nu på onsdag kommer det bli så tomt... Jag är verkligen jätteglad för att du och din pojkvän ska åka till Brasilien tillsammans. Jag ser vännen att det lyser så om dig när du är i hans närhet och det värmer mig så inombords. Att se sin allra bästa vän glad och lycklig får än själv att känna lycka. Jag värdesätter våran vänskap något så otroligt mycket och alla minnen som vi har och kommer skapa. Du ska veta att du är ett leénde på mina läppar, är så glad för att få finnas i ditt liv. Du är den vännen jag vill åldras med och komma ihåg alla knasiga och minnesfulla stunder som vi haft. Kunna sitta när vi är gamla och prata om allt. och bara låta lyckan visas egenom skratt och tårar.

Du står nära mitt hjärta, Jag Älskar Dig min B2 ♥



Önskar Dig Och David lycklig resa tillsammans, se till att skapa många minnen.


Kramar Ella ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0