Vilken härlig dag!

Idag jobbade jag och kan meddela att jag var så trött imorse. Blev sent igår på grund av att jag och Tina och hennes kille Tony var på Ikea igår och handla in massa saker till mitt rum. Så fixade klart allt igår, så kan meddela nu att min rum är fixat och klart nu, blev verkligen jättefint :). Är så otroligt nöjd! Ska skänka en extra tanke till vännen Tina som funnits där och vi har hjälpts åt med rummet, motgångar som medgångar och det är ju vad det handlar om. Du ska veta att jag är väldigt tacksam för att du funnits där.


Köppte även ett jättefint långt linne i en jätte härlig färg och en jättesöt vest till, blev även ett halsband också. Kände att jag värd det efter allt slit som man har haft dag in och dag ut.

Träffade även min otroligt kära vän Franny igår. Vi tog en fika på stan på vårat vanliga ställe, det var så mysigt. Jag är så glad att jag har dig vännen, att vi finns för varandra i alla lägen. Du är speciell för mig och väldigt betydelsefull. Jag Älskar Dig hjärtat mitt. ♥ Tack för att du finns!

Kramar Ella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0