Allt går bara man vill...

Allt går bara man vill javist är det så! Jag och Tina skulle nämnligen åka och hämta en sängstomme i Finspång och det blev en tur vi aldrig kommer glömma. För det första var vi väldigt stressade även fast att vi gick upp kvart över 8 på morgonen. Sen var det ju så också att vi inte hittade så bra, men tillslut gjorde vi det ,slog ihop våra kloka huvud. När jag och Tina kommer fram till stället där vi skulle hämta sängsommen säger damen som är där - Ni måste vara ena tuffa tjejor som tror på att ni kan få in en sådan stor sängstomme i en liten golf!, Och tina ruskade bara på huvudet till mig och skrattade men som sagt jag gav mig inte trodde så på att vi vist kunde få in den i bilen. Det visade sig även att JAG hade rätt, jag vet att jag kan komma med mycket knasiga förslag men ofast så är det ju något bra. Tina tycker iallafall att det roligt att umgås med mig för man vet aldrig vad som kan hända, lever man ett liv med mig får man uppleva nya upplevelser och knasigheter varje dag haha. Men vadå det sägs ju att livet är till för att vi ska kunna uppleva och pröva så mycket som möjligt (medgångar som motgångar).


Som sagt vi fick plats med sängstommen!
 
Efter att vi lämnat sängstommen hemma så åkte vi till maxi och käka lunch bufé på Chili och Wok, så underbart gott var det bjöd även Tina efter all hjälp hon givit mig:).

Sedan efter springade mellan olika affärer i maxi så blev det full fart till jobbet:) personalmöte och även fika och mat eftersom det var sista innan vissa går på semester, så lyxade till det lite. När man kom dit bjöds det på rabarber paj och vaniljsås och sedan till mat var det en jättegod sallad och bröd, himmelskt gott var det verkligen. Satt ute i solen och njöt och hade det kanon trevligt:).


En helt underbar dag med andra ord. Hoppas att fina du också kunde njuta av solen.  Kramar Ella ♥


Kommentarer
Postat av: corinne

haha :) tur att det gick bra iaf gumman <3

2009-05-26 @ 20:04:44
URL: http://corinnelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0