En kväll med flärd och glamour!

Be the star that you are...

Fredags kvällen var verkligen magisk, en kväll med skönhet och hälsa. Jag och min kära vän ida var i Linköping i nationernas hus där det var en show som handlade om make-up och skönhet (E.Funkhouser New Yourk)
http://www.efunkhouser.com

Först när vi kom dit var det champagne mingel, och sen började showen för fullt. Det var modeller som visade upp olika alternativ att kunna sminka på.

Det var även en hemlig gäst, ingen mindre än Cecilia Lidén. En 7-faldig svensk mästarinna inom make up.

Det var även en utlottning, det gick till så att på sin biljett fick man skriva sitt namn och sen skulle alla lämna in dem i en korg och sen skulle 3 stycken utlottas till att vinna en valfri produkt ifrån E. Funkhouser New  Yourk.

Jag och min vän ida satt och diskuterade

Jag- Det kommer ju säkert aldrig bli någon av oss, ser du inte hur många det är som är här inne?

Ida- Det är ju lika stor chans att vinna som att inte göra det.

Vi skakade hand på att om en av oss vinner så delar vi på det.

Där framma står damen som ska ta en biljett utav alla dem som låg i korgen, drar upp en lapp och säger Ewa sigurd. Då tänker jag ( det kanske finns någon mer än jag som heter sigurd) Sen ångrar sig damen och säger Ella sigurd haha ni skulle ha sett Idas min då hon bara titta på mig och gapa för fullt. Fick ställa mig upp och fick ett ljus över mig så alla såg vem det var. Gick upp på scenen och tog emot mitt pris, kände mig som ett barn på julafton kan jag säga, hade ett leénde på läpparna hela tiden :).  Kommer tillbaka till min plats och ida tittar på mig och säger- vad var det jag sa! haha.

Nu ska jag även visa vad jag valde för något och lite andra bilder.
 7 make up penslar och ett vackert etui. 


Jag och min underbara vän






Träffade en tjej som jag gått i samma 6 år som. Kände igen varandra direkt. Var trevligt att ses igen efter så många år. 15 år sen  vi lekte och hade det så skoj. Vart tar tiden vägen egentligen?


Stannade även kvar i Linkan för att umgås med min kära vän Ida och hennes kille och hans polare, var riktigt trevligt:). Nästa gång får det bli krogen också.


Tack för en alldeles underbar och trevlig kväll.


Glöm aldrig bort att du är vacker som du är!

kramar Ella ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0