Idag fick jag en sko av min mor...

En helt unik sko, som var så himla fin. Undra om min mor tyckte att jag skulle köpa den andra själv sen haha eftersom jag bara fick en sko. Nae skämt och sido det var en speciell sko med andra ord. En prynadssko som man kan sätta sina ringar i, och eftersom jag har några ringar som jag fått på speciella tillfällen så var ju detta köp alldeles utmärkt tyckte jag:). Blev väldans glad och började till och med gråta, jag uppskattade verkligen presenten och lite senare under ett annat inlägg kanske ni kommer förstå varför jag uppskattade den så mycket. Måste även tillägga och säga att den även var lila, vilket inte kunde ha blivit mer perfekt!  Jag älskar dig så väldans mycket min kära mor.

Här kommer en bild på min vackra och sagolika sko



nae hörreni nu måste jag krypa ner i sängen och sova, jobb imorgon som vanligt men har sovmorgon börjar inte jobba förrän 13.00. Tänkte ändå gå upp skapligt och fixa lite och så.


Dröm vackra drömmar fina du!

Kramar Ella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0