Ljusparty!

Idag gick jag upp skapligt för att kunna ordna allting till ljuspartyt som skulle vara hos mig klockan 3. Hade bakat chokladrutor med strössel och kokos på till det var det vinduvor, mandariner, glass och grädde. Det blev riktigt smarrigt :D! .Köpte även lite fina saker och ljus men blev inte så dyrt som förra gången, sen hade ju även mina kära vänner som var på partyt köppt så mycket + att vännen Tina bokade en visning så fick 466 kronor för att handla för. var jättesvårt att välja vad jag skulle ta men tillslut hittade jag något väldigt fint:).

Ett stort tack till alla som kunde komma på ljuspartyt och till Jessica som ordnade allt, det var väldans trevligt hoppas att ni kände likadant. 





Kramar Ella ♥

Kommentarer
Postat av: My

tack för en trevlig stund min fina vän <3 du hade gjort så fint med chokladrutorna och allt :) ha det bäst. puss&kram <3

2009-05-24 @ 22:55:41
URL: http://yssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0