Kristallklar Vänskap!

Det finns band som aldrig kan brytas, man klarar sig egenom allt tillsammans motgångar som medgångar. Man har funnits där för varandra under en längre tid och man känner människan innan och utan, kanske bättre än man känner sig själv. Man vill uppleva minnesfulla stunder med denna människa och minnas varandra i en evighet. Våga uttrycka sig i känslor och ord, aldrig finna rädslan till att man tycker olika. Vi kan dela glädje med skratt och sorg med tårar. vi hjälper varandra i alla dess situationer. Jag vill alltid att du ska finnas vid min sida, vart ska du annars finnas?

Du skänker mening åt mitt liv





Kramar Ella ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Älskade B1 såå gullig är du min vän :). Du & Jag har upplevt mycket tillsammans och kommer uppleva mycket mer:). Puss Love

2009-05-04 @ 11:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0