Underbar Dag med mina älskade föräldrar!

Glömde skriva om dagen igår... hade en jättetrevlig dag med mina älskade föräldrar.  Vi bestämde oss för att åka och spela minigolf, vilket vi också gjorde. Jag kan ju säga att jag inte är bäst på minigolf men inte så pjåkigt för att vara jag. Jag kom iallafall inte sist det kan jag ju vara stolt över, inte för att jag anser att det är en tävling utan mer bara som en rolig sak att göra tillsammans och glädjas ihop, men ändå...






var tvungen att posa lite också, och som vanligt så är min fader lika duktig fotograf, eller beror det på att kvinnan på bilden gör sig så bra på bild haha.


Tack för en underbar dag kära mor och far, Jag Älskar er så väldigt mycket!


Ta hand om varandra, Kramar Ella ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0