Svävar i Lycka!

Sorry att jag inte uppdaterat här på länge, men har haft väldigt mycket jobb på sista tiden så vart så trött när jag kommit hem.

Jag måste bara tillägga att jag kan verkligen lyckas med allt! Det hela började förra veckan när jag var och shoppade skor och tittade runt lite, sen upptäcker min mor och frågar mig  - Ella vart är din plånbok? , och jag bara oj då ingen aning. Går runt och letar som en virrirg tant och sedan går jag fram till kassan för att möjligen fråga om de fått in någon lila plånbok. Och tur som man har så fanns den där, woho min kära plånbok. Så hon i kassan talade om vem det var som hade hittat och lämnat in min plånbok, gick fram till personen och sa att jag verkligen uppskattade att de kunde vara så ärliga att lämna in den och att jag vart jätteglad. Kvinnan som hittade den sa att hon också vart med om det och vet hur det känns att tappa bort sina värdesaker. Så med andra ord den kvinnan förgyllde min dag, hoppas det finns fler sådana människor.

Några dagar senare så lyckades jag igen! Blev jättenervös verkligen, det som jag hade tappat bort denna gång var mina nycklar. Letade som en idiot och ringde mor och far och var hysterisk. Sen kom Tina hem till mig och vi letade tillsammans ( vänd upp ner på hela mitt rum ). Sen tittar Tina i min soffa och där fann hon dem :D ja!. Kan inte beskriva den känslan av hur glad jag blev av att äntligen hittade mina älskade nycklar.

Ja som sagt jag lyckas verkligen med allt!


För er som inte sett så har jag nämnligen klippt mig också, så nu kan jag säga att jag verkligen har jättekort hår men är så himla nöjd och känner mig så himla snygg.





Ta hand om dig vackra du. Kramar Ella ♥

Kommentarer
Postat av: S

Du är jättefin i nya frísyren:)

2009-05-17 @ 13:28:07
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Anton

Snyggt =)

2009-05-22 @ 00:56:52
Postat av: Anonym

2009-05-22 @ 00:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0