Mer än sällskapsdjur

Vaknade skapligt idag, hjälpte min kära moder med att färga henns hår blev kanon snyggt!  Blev till att fika ute i det härliga vädret tog även ut mina gosiga katter. Det tyckte att det var jätte härligt att komma ut och få äta friskt gräs och springa efter fåglarna. Tänk vilken känsla det måste vara för dem, att få komma ut i det härliga vädret och friska luften och få springa av sig.



Här vänder vi huvudet bort, inte lika kamera glad som jag inte.

VACKRA VACKRA SKAPELSER !




Jag älskar er så otroligt mycket. Många kanske tänker nu att hur kan man älska sitt djur och visa så värdefullhet till dem?. Det ska jag tala om för er att mina djur de finns för mig och märker när jag inte mår bra, då kryper de upp i min famn eller lägger sig bredvid mig nära och ger mig trygghet. Ett djur förstår mer än vad vi tror, de är inte bara ett sällskap för mig utan också en väldigt kär familjemedlem som bringar glädje varje dag!

Ta vara på era djur och visa att de är värdefulla för er, för som sagt djur har också känslor!


Kramar Ella ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0