VALBORG

Dagen började med jobb like usally :). Vännen My kom till mitt jobb så vi gick vidare till min fars jobb, snacka om att den karln inte är snabb av sig. Hans ursäkt vara att det var så många han ville prata med innan han gick hem ifrån jobbet, hmm undrar vart jag har fått min pratglädje ifrån haha.

Åkte och handlade in allt tills kvällen, då det skulle bli grillning såklart! Efter ett tag dök Ida och david upp så det var bara att börja sätta fart på grillningen. När vi väl stod därute vid grillen insåg vi att det var väldigt kallt, men som sagt jag och My var inga veklingar medans de andra två inte alls klarade kylan så de gick in direkt efter att vi hade ätit upp.

Blev att dra till folketspark en sväng, men som sagt inget vidare att vara där så jag och My drog vidare till stan på fest
istället medans David och Ida åkte hem. Det var väldigt trevligt när vi väl kom dit, Vi möttes upp av Linus och sedan av Coffa och hans sambo, Robert och hans tjej. Som sagt det var inte så många folk där, men det spelade absolut ingen roll för faan så kul vi hade det! Det blev till att spela "vattenfallet" haha ja ni mer behöver jag inte säga här. Diskussionen mellan 3 människor under tiden vi spela fick mig att skratta så jag fick kramp i magen, snacka om att jag har fått snygga magrutor nu haha. Ska inte uttala mig om vad diskussionen handlade om, känns inte rätt att använda de orden, meningarna i bloggen. När vinet nästan var slut tog gitarren störst plats i rummet, vi sjöng även som aldrig förr. Det var konstigt att inga grannar kom upp för att klaga så mycket som vi sjöng och hade oss, När en människa verkligen kan spela gitarr får ljudet mig att rysa, det skapas en härlig känsla som blir obeskrivlig att förklara och coffa du är helt ärligt grym på att spela gitarr!

För ett par år sedan ansåg man kanske att valborg var helt underbart, man var laddad till hundra. Fylla hit och dit men nu känns det inte lika nödvändigt längre. Idag nöjer vi oss med ett par glass vin och umgänget med våra vänner och god mat, det betyder mycket mera.

Här kommer lite bilder ifrån kvällen






TACK ALLA FÖR EN HELT FANTASKTISK VALBORG!

Kramar Ella ♥

Kommentarer
Postat av: My

Tack själv fina du :) drt får vi göra om <3

2009-05-02 @ 21:20:45
URL: http://yssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0