4 år Lycka- Vänskap ♥

Dagar har gått, månader likaså och även år...

Det har funnits och skapats så mycket glädje, och mer ska det så bli!

Du är vännen jag finner tröst till
jag finns för dig, gör allt gör vad du vill
Med dig kan jag skratta och le, tänk om alla andra kunde se...
se det jag ser, för mig betyder du världen och så mycket mer!
Jag vill alltid finnas vid din sida, vill alltid finnas och vara din vän.
Jag Älskar Dig Ida unnarsdottir



Du är min bästa vän och älskade du, du kommer aldrig vara för långt bort för att älskas!



Om ett tag kommer min vän hit, vi ska baka och prata massa och bara ha trevligt i varandras sällskap.
Tack för att du finns i mitt liv! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0