Tack Melinda, du är bäst! ♥

I onsdags var det en alldeles toppen dag, jag blev kopparfärgad istället för brun, eller brun kanske man inte kan säga med tanke på den fula utväxten! Melinda som är en barndomsvän till mig färgade mitt hår, hon är verkligen duktig och kan väldigt mycket, hon kommer lyckas och bli en brilliant frisör det har jag inga tvivel om! :)



Min barndomsvän till frisör och sen jag så lyckans glad






Som sagt jag är så himlans nöjd, skulle kunna skrika av lycka!



Dagen slutade annars så bra som den bara kunde, massa mys! ♥





Ta hand om er mina fina vänner...












Kommentarer
Postat av: melinda

Skönt att du blev så nöjd ! ^^

2009-12-07 @ 21:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0