En trevlig Lördagkväll

Tanken var att vi skulle vara några tjejer och sitta och snacka och dricka lite vin, men ojsan så annorlunda det kan bli... Det blir inte alltid som man tänkt sig utan even better!

Mycket prat blev det och musiken som ekade i hela lägenheten... men trevligt det hade vi det :). Det som var roligast under hela kvällen var nog vännen Madde när hon åt sin specialare, det var nämnligen så att min kusin hällde bacardi på hennes kebab och sa att hon skulle smaka vilket hon gjorde... resultatet blev att det var väldigt starkt och smaka inte alls gott. När Madde står där och dricker vatten och försöker få bort den där vidriga smaken så vill min kusin vara snäll så han säger- vi kan hälla på coca cola så kanske det inte smakar lika mycket sprit... haha just i den stunden fick jag magknip så mycket som jag skratta. Antingen var det roligt eller så hade jag helt enkelt druckit lite vin :) det får ni se på hur ni vill... Så nu finns det att köpa Maddespecialare för er som är intresserade :D.

Kvällen annars bestod av galenskaper och massa skratt!

     

   
Madde och My        Min underbara kusse


Maddespecialare

Tack alla som gjorde denna Lördag helt amazing! :)







Tänker så på dig ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0