Ljusen brinner

Sötnosen ligger redan i sängen och sover sött, kanske drömmer han om elefanter som simmar who knows?... Tänkte faktiskt också krypa ner och sussa, är inte så värst trött men ibland kan det ändå vara skönt att sova skapligt... men först ska jag pussa lite på honom :) hih hoppas jag inte väcker honom när han ligger där så sött.

Imorgon blir det Bowling på kvällen, ser jag verkligen fram emot! En kanon kväll med andra ord. Inte för att jag är bäst på bowling men vadå det är en kul grej just för att hitta på något. :)



Tänkte att jag skulle skriva om Takida också, men orkar det ej idag så får bli imorgon eller en annan dag, det blir bra :).

Sov sött nu fina du, för det tänker jag göra.

Jag är så glad att jag träffat dig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0