Magiskt är vad man minst kan kalla det!

Var i Måndags med mina härliga arbetskamrater och såg Musical Hits med peter Johanssson och Matilda Hansson, och kan inte annat än säga att det var magiskt! Det var många tårar som föll den kvällen, skratt som tårar.

När det var slut gick jag fram till de båda och sa exakt vad jag tyckte och kände. Jag visade dem till och med att jag skakade och hade tårar i ögonvrån, de syntes att de blev rörda. Jag sa till dem att det märks att de sjunger rakt ifrån deras hjärtan och att de har så mycket glädje i sig som sprids. Även att de alltid ska fortsätta på samma sätt som de gör eftersom de berör andras hjärtan.






Jag och min vän my har disskuterat detta en tid nu, och jag kan vara ärlig och säga att jag inte alls trodde att jag skulle beröras på detta sätt, men det gjorde jag verkligen!. Jag kan säga att jag förstår dig nu, när du ringer och man knapt hör vad du säger för att du är så himlans lycklig och med tårar i halsen, och finner inga exakta ord för att förklara hur känslan känns. Det är nu exakt som jag förstår hur den känslan känns, jag kände den i detta magiska ögonblick.





Kommentarer
Postat av: My

Härligt!, nu är jag inte längre ensam om min känsla. Blir nästan tårögd av att läsa det du skriver, förstår verkligen vad du menar, även om det kan låta lite flummigt. Det är mer än magiskt ocg går verkligen inte att beskriva. Sitter här och ler när jag ser bilderna, eftersom jag tänker tillbaka på de tillfällen jag upplevt. Dessutom lyser det lycka om din text och bilderna. <3

2009-11-12 @ 12:50:35
URL: http://yssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0