Min ledstjärna

Igår fick jag äntligen träffa min kära vän Ida, så som jag verkligen har saknat henne! När jag stod och vänta på henne och när hon kom och kramade mig kunde jag inte hålla tillbaka mina tårar längre, jag var så himlans lycklig för att få träffa henne igen. När man känner någon så väl och någon betyder så otroligt mycket, så som Ida gör för mig är det jobbigt att sakna. 

Vi gick till Espresso house och satte oss ner och pratade om allt mellan himmel och jord, tack för att du lyssnar. för att du finns! Du kommer med råd och ger mig olika syn på livet, du är min ledstjärna... 

Jag är så otroligt glad för att du finns i mitt liv!, Du är min bästavän ♥




 

friendship is the golden thread that ties our heart together








Kommentarer
Postat av: Ida

Min vän va fint du har skrivit :). Du är så rar min B1. Tänker på dig puss B2

2009-11-12 @ 11:45:15
Postat av: Sandra - Piffad

Fin bild :) saknar sommaren så

2009-11-21 @ 00:23:19
URL: http://piffad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0