Tack för att du finns!

I Tisdags spederade jag dagen med min bästavän Ida, som jag skrev i ett annat inlägg att vi firade 4 år vänskap. Tänk vad tiden går fort när man har roligt...

Ida kom hit och vi satt och prata i ett bra tag, sen bestämde vi oss för att vi skulle gå och handla något fika det blev princess bakelse, mums så gott!. Tiden gick och vi pratade inte mindre för det;). Bestämde oss för att laga mat ( min special köttfärssås och spagetti ), självklart blev det underbart gott.

En väldigt trevlig dag måste jag säga, du fyller så mycket glädje i mitt liv!


Jag Älskar Dig något så otroligt mycket! ♥





Kommentarer
Postat av: Ida

Så rörd jag blir min vän <3. Du är så fin och söt. Älskar dig. Puss

2009-11-22 @ 13:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0