Takida 091119

Måste säga att det var en lyckad kväll, mest för att det var så otroligt trevligt sällskap :)! En bit mat på Eneby pizzeria, en Eneby super special ja ni hör ju hur stor pizzan var, ska även meddela och säga att den var sjukt god också. Lite för god kanske med tanke på att jag fick så himla ont i magen att jag knappt kunde gå, stackars min lilla mage!...

När jag, My och Emma kände oss mätta och belåtna gick vi ut i regnet för att möta upp Emmas två vänner (Emma och Anki) riktigt trevliga tjejer! :) När vi väl var framme i Linkan fick vi en kanon plats så att vi slapp gå allt för långt. Där inne i Sporthallen fick vi också en kanon plats, första parkett nästan ;). Såg iallafall hur bra som helst.

Förbandet var SONIC SYNDICATE enligt mig så hörde man inte alls vad de sjöng utan bara gap och skrik, men på något galet sätt så blev jag ändå glad av det, helt sjukt. Ibland förvånas jag av mig själv!

Sen när väl Takida kom in på scenen belv det fullt ös, fanken så bra det var! Hade nästan viljat haft stå plats då så man kunde ha dansat och hoppat, men i denna stund var jag ändå glad att vi hade sittplats med tanke på att min mage inte alls var överens med mig...

En speciell hylling till mina fina vän Sanna- Ringde henne när låten curly sue spelades så att hon nästan kunde känna på känslan hur det skulle vara att höra det live :), tänk vilken pärla till vän hon har :D.

Och nu till något roligt, bilder :)
  


Förbandet: SONIC SYNDICATE





Inte så jättebra bilder men de duger :) Kan ju dela med mig av bilder men tyvärr inte av känslan...


Tack för att ni gjorde kvällen superduper bäst! :)






Kommentarer
Postat av: My

Det var en kanon kväll, det för vi göra om någon gång!! Lånar lite bilder av dig. Hoppas allt är bra, kram!

2009-11-23 @ 09:49:12
URL: http://mysan207.blogg.se/
Postat av: Sanna

jaa, vilken pärla jag har!<3

2009-11-23 @ 16:33:19
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Hemlig :)

En kompis blev matförgiftad på eneby pizzeria för 2 veckor sedan. Hamnade på sjukan över natten!

2009-12-02 @ 10:29:44
URL: http://minamicus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0