Man vinner inget om man inte vågar

träffat min underbara vän Sanna några dagar nu, och kan inte annat än småle när jag skriver detta. Denna tjej hon får mig verkligen att må bra, och hon ger mig en lycka som jag inte ens kan sätta ord på. Det känns även som om vi har samma tankar och åsikter om väligt mycket, men självklart inte allt, vi lär oss av varandra. Jag är så glad att du är just du, för att du finns!. Det känns så himla härligt att vi har så kul ihop och att vi alltid får våra stunder att skapas till något roligt och minnesvärt ♥

Denna bild lyser glädje rakt egenom, det kallas lycka mina vänner!

Har även träffat min bästavän Ida i veckan, hade saknat henne så mycket! Vi gick till Paus och åt mat och satt och prata och hade det så trevligt så :). jag är glad att du finns i mitt liv ♥ Jag Älskar Dig

Bilden är ifrån Bulgarien när vi var där, ett minns som står mig varmt om hjärtat.

Igår efter jobbet så träffade jag sanna på stan och sen kom Emil Leo också:). Vi gick till espresso house och fikade, självklart blev det kaffelatte och chokladboll det är ju så underbart så! Vi satt där och prata och skrattade och jag tror att det väl syntes att det var en trevlig fikastund:).  Kan även meddela att sanna och Emil är min älskade kattunge Mysaks Gudmor och Gudfar :) kan inte bli så mkt bättre.



Blir att gå på tjejkväll ikväll, äta tacos, se idol och svulla massa ser jag verkligen fram emot! :) De är tänkt att dem ska ut men jag valde att bege mig hemåt skapligt eftersom att jag ska jobba imorgon.



annars lever jag livet och jag är ju trots allt en riktig livsnjutare!

Ta hand om er alla vackra.

Allt blir vad man själv väljer att göra det till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0