Tårarna rinner nerför min kind

sitter hemma hos min vän Sanna just nu när jag skriver detta...

Med tanke på det som hände imorse så har jag inte alls mått bra idag, vilket är förståligt... Mina ögon är söndergråtna och jag försöker att le men leendet förvandlas lika snabbt till tårar. Jag vet att det är meningen att det ska göra ont att det ska svida, annars hade det inte alls funníts en mening till det.

Jag vet att du har det bra där du är nu, att du har funnit din lycka med farfar igen. Men det som känns är att nu kommer jag bara kunna se dig i våra minnen och i mina drömmar, tanken att aldrig få känna din närhet egenom dina varma kramar... det är just det som gör ont!

Vill tacka alla som har funnits så för mig idag, det uppskattar jag verkligen! <3



Skänker en extra tanke till underbara Sanna för att hon finns så för mig, det är något som jag verkligen värdesätter!. Du är speciell som få och du får mig känna en helhet som jag inte känt på väldigt länge.
Tack är det minsta jag kan säga.

Nu blir det snart svullokväll med massa godis och annat smått och gott och självklart trevligt sällskap! :)




När du föds gråter du och världen ler
När du dör gråter världen och du ler


Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är ju för underbar och kommer alltid finnas här<3

2009-10-04 @ 17:10:09
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0