Trygg i änglarnas händer ♥

Andan vill inte längre finna sitt hopp, din vacka själ har nu lämnat din kropp. Vi minns dig med glädje och saknar dig med sorg. En tår faller sakta nerför kinden, tystnaden försvinner bort med vinden.


Min älskade pappas ord: Vi får glädjas med stunden vi fick med henne.

Älskade Farmor du kommer alltid att vara älskad, du har satt dina spår i mitt hjärta.

R.I.P 2009.10.03 kl. 04.35

Du har funnits på jorden och varit världens vackraste, nu finns du i himlen bland alla vackra änglar.
You are my angel.


Jag Älskar Dig Farmor


Kommentarer
Postat av: Sanna

Beklagar sorgen<3

Du har alltid mig vid din sida, det vet du!<3

2009-10-03 @ 13:47:00
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Mysan

Du har helt rätt i det du skriver. Hon kommer alltid finnas med dig, inom dig. Nu vakar hon över dig och skyddar dig.



Finns alltid för dig <3

2009-10-03 @ 18:04:41
URL: http://yssan.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Jag beklagar <3 Hon finns kvar hos dig så länge du tänker på henne eller pratar om henne. Ett minne av en så älskad person finns alltid kvar, i ditt sinne & själ <3 Jag är hemskt ledsen!

2009-10-04 @ 09:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0