Vackra presenter ifrån min vackra vän! ♥

Hej mina kära bloggläsare!

Har glömt att skriva om de fina presenterna jag fick av min vackra vän Sanna. Det är nämligen så att hon har vart i Ullared och köpte med presenter hem till mig, så otroligt rart!

När hon gav mig presenterna och jag fick se vad det var för något så började jag att gråta, jag blev så himla lycklig och varm inombords. Ett halsband med änglavinge på, ett sådant som jag alltid velat ha och letat efter men ej hittat. Sen ett lila armband som bara var så jag. Dessa två presenter visade så mycket av vem jag är, ett sant tecken på att Sanna känner mig mer än väl. :)

Bjuder självklart på en bild



Tack gumman min för presenterna, du är alltid så omtänksam. ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0