Vänskapen den stannar och består ♥

Har tänkt väldigt mycket och kommit fram till att det som vi verkligen ska ta vara på i våra liv är vänskapen. En sann vänskap är svår att skapa, så när du väl skapat den svik den aldrig!

Jag känner att ibland visar jag inte tillräckligt vad jag känner till mina vänner, önskar så att ni kunde förstå. Det finns inga existerande ord som är tillräckligt mäktiga för att kunna beskriva hur glad jag är för att ni finns. Ni vackra människor får mig att känna styrkan till att klara av vardagen, till att vara till hans. Så som ni har funnits för mig i alla lägen, alla stunder ni fått mig att skratta när jag helst av allt vill gråta.

Jag känner mig trött och svag
min älskade vän du räddar min dag
du skänker liv och glöd
du ger mig kärlek och stöd
med dig finner jag lycka
lyckan till att vara den jag är
jag är så glad för att du finns här



Jag är verkligen tacksam för att jag får ha så kärleksfulla människor som ni i mitt liv, det är ni som förgyller mitt liv!  Om jag ler lite extra en dag så är mitt leénde för er, eftersom ni skänker mig glädje. Om jag kunde trolla så skulle jag vilja att ni såg det jag ser, då skulle ni se att ni är mina glädjespridare och mitt ljus i mörkret. Att ni är värmen i mitt hjärta, mina nära och kära.  

En vänskap finns även inom familjen och släkt, en sann vänskap!

Vi skrattar vi ler, vi finner glädjen och styrkan allt mer.


Tack för att just ni finns, för att ni är just som ni är ♥

Var aldrig rädd för att tala ifrån hjärtat, var aldrig rädd för att visa kärlek!





Kommentarer
Postat av: Sanna

jag kan obeskrivligt säga att jag är rörd av orden och att jag finns alltid här i alla lägen:)Älskar dig!<3

2009-10-24 @ 23:28:53
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Mysan

Vad vackert skrivet. Du är min vän, och det är jah oerhört glad och tacksam för. Du ger mig styrka, nr ajg behöver det, och jag vill finnas för dig. Denna text berörde mig, och jag kände att tårarna inte var långt borta.



Tack för att just DU finns och är min vän. ♥

2009-10-25 @ 19:34:59
URL: http://yssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0