Det är dags för Fredagsmys! ♥

Glömde skriva igår så gör det nu...

Slutade jobbet vid 3 , gick och handlade och sen umgicks jag med vännen Erica och Sanna på kvällen. Innan sanna kom hade jag och Erica smällt i oss en pizza att dela på, hawai jag kan aldrig få nog! När sanna dyker upp har hon köppt med sig massa kakor, inget mig emot. Det blev chokladbollar, muffins och brownie :D, så himla underbart gott var det!. klockan 8 satt alla i soffan förväntansfulla för nu skulle IDOL börja, och jag kan inte missa något avsnitt så beronde är man av detta program. Vi satt och svullade och skrattade av glädje, så som det ska vara i goda vänners lag :).

Konstigt men jag lyckades bli gravid av pizza


Thats´s what friends are for ♥
 

Tack för en helt amazing kväll med er :)

Det är människor som ni som får än att uppskatta livet

Ella ♥

Kommentarer
Postat av: Danne

Pizzan var väl sååå bra, därför du blev gravid kanske ^^. pax för ungen som kmr sen, den blir säkert god

2009-09-13 @ 16:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0