Det är vad man kan kalla en lyckad kväll!

Kvällen började med att lägga upp en snygg make- up , och jag vart riktigt nöjd måste jag säga. Ett tips till er som vill göra det hela lite festligare använd lösögonfransar, det blir lite klatschigare. Var nästan klar med sminkningen när det plingar på dörren, det var my och Becca som kom.

Efter en lång väntan kommer rara Sanna också och strax där efter dyker Danne och Marcus upp. När vi spelat GH och jag har visat mina dolda talanger! :) för vad jag ägde på detta spel, det var ju första gången jag spela också.  Så ringer min mobil och då är Emil påväg, han skulle inte dricka men ville komma och hälsa på visst var det rart! :). När vi alla nu var bestämdes det för att nu skulle det sjungas karaoke som aldrig förr;) och minst sagt så var det nog det som vi gjorde, sjöng alltså. Inte kunde man väl tro att Daniel, Marcus och Emil hade sådana röster, ni kan ju bara ni vill grabbar!. Men jag måste ju ändå erkänna att vi tjejer är ett strå vassare än er! :). När våra röster inte pallade mer, blev det till att dricka lite mera och istället ta plats på golvet för att utöva våra moves, speciellt Danne som flirta in sig med att visa sina Michael Jackson moves. Klockan gick och ja vi glömde bort tiden så att säga, det är väl så när man har roligt antar jag. Vi är precis påväg till att gå emot spårvagnen och vi ser att den precis kommer så börjar alla springa, för missa spårvagnen och krogen det är ju något som bara inte får hända. Eftersom att vi hade fri biljetter ville vi ju helst vara där innan 12 så att man också slipper stå i en lång kö med massa fyllon som skriker och gapar.

När vi väl kom in till Hugo så blev det ännu mera GH, inte för min del utan självklart för Danneponken. Han ville visa att han var duktig, vilket han är såklart!. Men denna gång gick det helt utför för stackars Danne hans motståndare tog hem hela vinsten och trodde han var något, och det var han ju! vi alla kom fram till att han var en nörd. En sådan som tillbringar alla sina dagar med att spela GH så ögonen blör. Inget direkt att skryta om, iallfall inget som lockar mig. När Danne spelat klart blev det till att istället inta dansgolvet, vilket vi gjorde med storm!.

När vi står där och äger hela dansgolvet med att klippa gräset, plocka äpplen och allt vad det var får vi syn på Gabbe, vilket självklart var väldigt roligt. Han har man ju inte sett på ett tag eftersom han är i lumpen så det var riktigt trevligt att träffa honom igen :). Nu istället stod vi alla och dansa och skrek för fulla röster, det stämmer ju också för vi skrek för fullt och vi var fulla :).

Det händer alla någongång och denna gång var det min och Sanna tur... Vi står ute och pratar vi alla och sedan går det massa männsikor som ska tränga sig förbi. Det är även så också att de ska gå precis där vi står även fast att det fanns hur mycket annan plats som helst. Men varför välja den rätta vägen när man kan ta den svåra vägen eller vadå?!. Det som hände var att en tjej gick förbi, och gissa vad hon gör med sina meters långa klackar, JO! hon stämplar både Sanna och mig vilket inte alls är så skönt. Snäll som hon är så ber hon ändå om ursäkt fast att jag nästan var nära på att göra samma sak, så hon också skulle få känna lite pain. Men vadå jag är väl för snäll antar jag. Nu efteråt kan jag meddela att min tå var lila, blå och även uppsvullen fick även ett sår precis där hon trampa. Sanna klarade sig det var ju himla tur det, annars hade ju kvinnan slagit två flugor i en smäll vilket hade vart väldigt onödigt, iallafall i detta fall.

När vi sagt adjö tll Sanna, Danne och Markus fortsatte jag och my att dansa. Sen kommer Gabbe fram och frågar My om hon var hungrig. Så det var bara att gå upp i mot stan för att köpa pizza. Väldigt onyttigt men som sagt också väldigt gott!. Jag tror aldrig att jag någonsin har fått vänta på en pizza så himla länge, jag kan säga att jag har inte tålamod för sådant. Tänk dig själv vrålhungrig, trött och ont i fötterna och man vill bara hem, och sen så tar maten så lång tid och alla andra som kommer in och beställer efter dig får maten före dig. Det är bara inte ok, jag blev verkligen kanon sur... Ska det vara så svårt att hälla på lite ananas och sen in i ugnen, för det var Hawai som jag och My hade bestält. Gabbe fick sin pizza före oss till och med, inte rättvist här inte. Jag kan säga att det var inte långt ifrån att jag skulle ha gått därifrån utan pizza, men iof det hade varit jäkligt dumt med tanke på att den var betald och allt.

Vi beställde Taxi hem när vi äntligen fått våran eftertraktade pizza, jag, Gabbe och my åkte hem till mig och vi åt av andakt kan jag lova :). Kröp ner till kojs och sussade sött efter en kanon Lyckad kväll.
   
   
 

Ni är helt enkelt bäst


Tack alla för denna otroligt trevliga kväll, något som lätt måste göras om.  Kvällen blir bra, om den blir vad man gör den till:).



Ella ♥

Kommentarer
Postat av: S

Du fått med varenda liten detalj helt perfekt, bra sammanfattning! Tack själv för denna roliga kvällen hjärtat och ska lätt göras om snart!<3



2009-09-07 @ 02:23:06
URL: http://ekorreen.blogg.se/
Postat av: Danne

Ja d va väldigt kul, bra skrivet också :). jag ska bli Michael Jackson-imitatör för övrigt :P

2009-09-07 @ 12:17:28
Postat av: My

Bästa kvällen, du redogör bra :) Verkligen sant att detta ska göras om. Men kanske utan stämplingar och lång pizzaväntan :P Du är bäst! <3

2009-09-07 @ 12:46:37
URL: http://yssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0