Helgen i all sin glans!

Lördag började jag med att jag tog mig ner till stan för att fika med vännen Sanna, sannas syster och Danne. Vi gick till espresso house och det var riktigt trevligt :). Mycket skratt och glädje så som jag anser att det ska vara i goda vänners slag.

Begav mig sen till vännen Tina, i fulla rörelser och med en god vodka lyckades vi ändå fixa en grym make-up! :D. När make- upen var klar kom folket, då bjöds det på smörgåstårta Tinas mor hade gjort den kanongod! :).

Nu var partyt i full gång, musik, skratt och massa snack och åter skratt.

Hoppas du hade en kanonfödelsedag Tina! :)

Var en väldigt trevlig kväll iallafall, slutet gott allting gott.

söndagen där emot vaknade jag med inte lika stort leénde på läpparna, men vadå? that´s it... Ett tecken på att kvällen blev lyckad, så värt det med andra ord. Fixade till mig och min kära far skjussade mig till vännen Mikaela. Det är nämligen så att hon fyller år idag, så ska åka och fira henne lite:). Det blev ett väldigt lyckad kalas där med, väldigt god mat och efterätt och självklart väldigt trevligt sällskap!:).

Så vad ska jag säga denna helg blev också en kanonhelg!

Det blir vad man gör det till...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0