Med blommor och med blad vi firar min älskade Gudmor ♥

Var och Grattade min kära Gudmor igår, men tyvärr kan jag ej bjuda på några bilder för när jag ska ta fram kameran och ta kort visar det sig att batteriet är slut! så himla typiskt!.

Det var iallafall en väldigt trevlig kväll med släkten, som alltid. När vi kom dit bjöds det på räkmacka, och den var inte liten vill jag lova. När vi hade ätit och och kände oss väldigt belåtna dök det upp kakor i alla dess slag och sist men inte minst en priscesstårta på det. Men jag kunde verkligen inte få ner en bit till så fick avböja att ta tårta, vilket inte gör något eftersom jag ej är så förtjust i marsipan.

Vi åkte därifrån strax efter 9 väldigt mätta och belåtna :)

 Hoppas du hade en alldeles kanon födelsedag :)



På vägen hem hade jag mamma och pappa ett väldigt intressant samtal. Det kanske låter hemskt men det handlade om "suicide". Vi tog upp olika sett och satt och hade otroliga disskussioner om detta ämne. Det som jag ville komma fram till var att jag är så himla glad för att jag har haft en sådan bra uppväxt, mina föräldrar har gjort allt de kunnat och har även gjort det på deras sätt, eftersom det visste ingen annat. Jag vill absolut inte gå ut med något men vid en speciell stund var det väldigt jobbigt och svårt på samma gång, men jag måste säga att jag lärde mig väldigt mycket och växte som individ i både det jag gjorde och i den person som jag var/ är. Jag har ändå haft styrkan att inte ens tänka i sådana banor och det kan jag tacka mina älskade föräldrar för, för att ni alltid har funnits vid min sida.  

När ni läser det här mamma och pappa vill jag att ni ska veta att jag är glad som har just er som mina föräldrar, ni är mina förebilder. Jag är glad att ni så har funnits för mig och alltid gjort erat bästa. Jag uppskattar eran närvaro och eran kärlek något så enormt mycket, finner inga direkta ord utan lägger min hand på mitt hjärta och säger TACK!.  Jag älskar er och värdesätter eran kärlek, you give my life hope ♥



När jag väl kom hem tittade vännen Tina förbi, så vi satt och pratade och drack lite vin och ha det kanon trevligt verkligen. tack gumman det var en jättetrevlig kväll lyckades även bli sen natt eller tidig morgon vilket nu som låter bäst:).

Somnande sött i min säng och kände mig så lyckans glad för denna otroliga dag.

Life is what you make it.


Ella ♥

Kommentarer
Postat av: Danne

Princesstårta utan mig... det är ju syndigt! :p

2009-09-16 @ 02:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0