Några ord och meningar

Sitter här i min dundersköna divan soffa och lyssnar på Gotthard ♥, what a feeling!. Det är väldigt mörkt ute trots att klockan bara är barnet, usch gillar inte mörker övehuvudtaget. Det är även lördagkväll men väldigt lungt för att vara lördag, vilket är skönt måste jag medge. Idag är en sådan dag när jag vill se film kura ner mig i soffan under en filt med en godispåse. Levande ljus tänt i hela lägenheten och bara känna lugnet och friheten...



Sanna kommer över så blir att umgås med tösan:) vi ska baka blåbärspaj och titta på film och ha en alldeles underbar lördagskväll. :) Som sagt det blir vad man gör det till! 
 
We are all the winner, we are all the best ♥




Tänkte att jag skulle visa er mitt nya påslakan jag köppt, gillar det skarpt!


Nu har jag världens skönaste säng och världens finaste påslakan :) ♥


Varma kärleks kramar

Ella ♥


Kommentarer
Postat av: S

Våra stunder ihop är ju mer än guld! Tack för att du finns hos mig hjärtat<3

2009-09-13 @ 02:46:11
URL: http://ekorreen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0