Ta vara på det som ni anser är vackert ♥

Skrev inte igår så gör det idag istället.

Fick träffa min underbara, fina, vackra, unika, genomgoda... ja som ni märker tar orden aldrig slut men hon är helt enkelt speciell för mig. Min bästavän ♥

Vi träffades i stan och gick omkring lite och flummade och hade oss. Gick sedan till Espresso House, det fiket är ju så himla mysigt plus att dem har jättegoda chokladbollar! :) kan jag säga som älskar choklad verkligen, sen är det ju heller inget fel på caffelatten måste nog erkänna och säga att den ligger på topp just nu.

När vi satt där och fika, kom våra vanliga samtal men också alla dessa samtal som jag gillar att prata med dig om, våra otroliga minnen som vi har tillsammans, de minnena som sätter så stort värde!. Våran resa till Bulgarien kom på tal och även alla knasigheter, lyckliga äventyr och underbara stunder. Ja vi har hunnit med att skapa många fina minnen på så kort tid, och det har stärkt oss båda två och skapat ett starkare vänskapsband mellan oss. I wanna grow old with you.
   

Jag älskar dig något så otroligt mycket.






ta vara på varje stund, lev för att lyckas.
Le till världen så ler världen tillbaka.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Såå fint skrivit av dig min vän <3. Älskar dig. Din B1

2009-09-24 @ 17:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0