Uppskattning till tusen

Sitter nu i min soffa och bara ler, ler för dessa människor som man kan inte annat än tycka om. Dessa människor har givit mig så mycket uppskattning och dem är lärorika och ger mig inspration.

Det är så att jag har vart semester vikarie på ett kortis nu under hela sommaren för er som inte vet. Tråkigt nog var det sista dagen idag, och tittar man tillbaka så ser jag bara lycka egenom allt. Det känns härligt att höra att jag kommer få jobba där ibland om det är så att det behövs. för jag finner inga ord till hur bra jag trivs där.

Under denna sommar har jag vuxit inom mig, lärt mig att se saker och ting ur andra perspektiv ett sådant jag aldrig skulle haft tanken på innan. Jag har lärt mig att uppskatta det vi har, och våga även visa att man trivs med det. Det är viktigt att känna sig bekväm i de val man väljer, men även också att våga ta egna insiativ. Självklart att man har varit rädd vissa stunder men med tiden inser man att styrkan växer egonom att känna rädslan. Det är viktigt att våga ta till sig alla dess egenskaper, det unika som man har för inom dig finns det du minst anade skulle finnas där. Slutar aldrig vara den du är!

Dessa underbara och fina saker fick jag av mina arbetskamrater som jag anser mer är som mina vänner. Ni har stöttat och funnits till hands, med er har jag bildat ett lojalitetsband.

Ni alla som känner mig vet att Lila är min favorit färg, så titta då noga vad det är för färg på arbandet och örhängena. De är Lila! :) De känner mig väl så att säga.

Kan även meddela att jag har armbandet på mig nu, känner mig så stolt med det, så vackert och så passande för mig.

Sen den personen som jag vart personlig assistent till dens föräldrar kom även med blomma och TACK kort till mig.



Jag uppskattar detta något så enormt mycket! Det värmer inom mig bara jag tänker på det, och aldrig att jag kommer glömma sådana underbara och rara människor som ni är. Ni skrev i kortet att jag förgyllt eran tillvaro det är det minsta jag kan säga om det som ni givit mig.


Tack för denna stund tillsammans, den har givit mig ett otroligt äventyr

Ta hand om varandra, och var rädda om er

Ella ♥


Kommentarer
Postat av: Emelie

Naee, var det din sista dag :( Vad tråkigt. Vi måste ses ändå, får ta den där fikan vi pratade om snart! Kram emelie

2009-09-04 @ 23:56:36
URL: http://emelielu.blogg.se/
Postat av: My

Väldigt fint skrivet :)

2009-09-05 @ 10:40:47
URL: http://yssan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0